in

賽馬會生命歷情體驗館
瞓棺材感受死亡的距離!

死亡呢件事每日都發生緊,有人甚至經歷過朋友同埋親人離開自己。雖然係咁,但係對於在生嘅人來講,面對死亡嘅感覺始終係好神秘,因為當你未真係面對佢嘅時候,個種嘅感覺未必係最真實。反正係人生必經嘅階段,如果有機會可以體驗一下死亡嘅感受,都係一種幾好嘅經驗,令到我地可以珍惜一下現在。
而家機會就來啦!馬會生命歷情體驗館就舉辦咗體驗生死嘅活動。賽馬會會起九月舉行三日嘅生命體驗日。參加者會由Stage 1的「人生起步點」開始,「出生」面對呢個世界。再去到Stage 2「成長的抉擇」,參加者要挑戰多個人生遊戲,靠自己摸索爭取最高分數。然後時光飛逝,參加者會入去一條時光隧道入面,起聲音引導之下反思咩係「年輕」、咩係「年老」,直到人生終點站。Stage 4 就係人生終點站,將會起棺材入面安息,體驗死亡感覺。

 
 
活動日期:9月9日、9月18日、9月22日
名額:每個時段最多10人
票價 : $2,550(自組包團形式, 6至10人); $300/位(須與其他參加者一起進行體驗)
地點:何文田愛民廣場一樓F42
立即報名:https://goo.gl/forms/3iFsWwcX7WpQFvix1
查詢:2952 1880

三元玄學館劉師齊大師
始。末。緣。由﹕
利用人際關係讓你出奇制勝(上)

Ms Lady 自信·自大·自然美
護胸教室﹕護膚成份——蘆薈